Kampania społeczna o ekologii 2023

Dla kogo: Miasto Wodzisław Śląski
Czas trwania kampanii: maj – czerwiec 2023
Zadania: Opracowanie graficzne kampanii – projekt plakatu, billboardu, banera na stronę internetową oraz animowanych stories, wykonanie zdjęć do plakatów

Opis kampanii: Głównymi hasłami kampanii stały się trzy popularne słowa: bambik, boomer i bejba. Dwa pierwsze oznaczają kolejno osoby stawiające pierwsze kroki w jakiejś dziedzinie oraz ludzi o nienowoczesnych poglądach i nierozumiejących współczesnego świata. Ostatnie z nich weszło już na stałe do zbioru wyrażeń związanych z popkulturą i w połowie roku znajduje się w czołówce kandydatów do tegorocznego słowa roku. Te celowo użyte wyrazy mają wzbudzać emocje oraz stać się bodźcem do zmian. [źródło tekstu: www.wodzislaw-slaski.pl]

Celem kampanii było zainteresowanie mieszkańców Wodzisławia Śląskiego problematyką gospodarki odpadami: w szczególności prawidłową segregacją odpadów, ograniczaniem ich masy oraz recyklingiem.

 

Stories